Tanácsadás

Ügyfeleinket Call Center fejlesztési projektek tervezésével és kivitelezésével támogatjuk Call Centerük működési hatékonyságának növelésében. A növekvő hatékonyság erőforrásokat szabadít fel, ezáltal megteremtve a lehetőséget a szolgáltatás minőségének javítására, illetve az egy tranzakcióra jutó költségek csökkentésére.

Call Center fejlesztési, hatékonyságnövelési munkáinkat több lépésben valósítjuk meg.

Első lépésként meghatározzuk a jelenlegi működés erőforrás-tartalékait, vagyis azt, hogy mekkora lehet egy testreszabott hatékonyságnövelési projekt eredménye.

Amennyiben az elemzés során Partnerünkkel közösen arra az eredményre jutunk, hogy egy hatékonyságnövelési projekt jelentős eredményeket hozhat, helyszíni auditot végzünk a működés fejlesztendő területeinek azonosítására. Az összegyűjtött adatok alapján projekttervet készítünk a végrehajtandó változtatások lépéseivel, határidőkkel és a várható eredményekkel.

Ezt követően kerül sor a projektterv végrehajtására, a projekt bevezetésére.

A bevezetést követően a működés változásait nyomon követjük, elvégezzük a szükséges apróbb átalakításokat, ezáltal biztosítva, hogy a megnövekedett hatékonyságú működés tartósan fennmaradhasson.
EnterCom mottó
Magyar | English